torsdag 24 september 2009

Vad ska jag ha på mig

Till helgen ska jag till Stockholm. Där ska jag träffa människor jag verkligen längtat efter att få träffa och på lördagskvällen ska vi till Globen för att vara med på Ladies night.
Nu till mitt bekymmer. Med min stora kropp har jag svårt att vara nöjd med vad jag sätter på mig, vill ni hjälpa mig. Jag publicerar här lite bilder på vad jag har att välja på, så får ni gärna höra av er om vad ni tycker. Bulldogsansiktet går inte att förändra men kanske kan kläderna fånga ögonen på betraktaren.




6 kommentarer:

  1. Jag tycker att du är jättefin Kerstin. Ta den beiga, den är superfin :) Det ska bli så kul att gå ut på lördag!
    Kram Nickie

    SvaraRadera
  2. Hej Kerstin!

    Vad roligt du kommer få!
    Jag tycker antingen "blå kavaj" eller "sjal".
    Lycka till!

    Kram från Cissi, Sthlm

    SvaraRadera
  3. Gillar outfiten med den färgstarka sjalen, den gör sig så bra till ditt hår och din hy.

    Kram//Lovis (vi ses på tåget!)

    SvaraRadera
  4. Du är så fin. Jag tycker det beiga, ev med en sjal i färg.
    Ha en underbar helg!!
    Kram
    Camilla

    SvaraRadera
  5. Hej gumman, så fin du är..=))
    Jag tycker du ser väldigt avslappnad och tillfreds ut i det blåa med jeansen.
    Men den beiga ser aningen mer festilgt ut.

    Mellan de två står det om du frågar mej.
    Ses på Stockholms central...=))
    Kramis.

    Love Biggan

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Ser att du börjat tjuvträna inför lördagens fotografering :0)
    Har samma problem som du, vad tusan ska man ha på sig. Gillar att gå ut och hitta på skoj ,men tycker att det é pest att leta fram något att klä på sig. Det svåra var ju att Mirja sa att man inte skulle ha något svart eller mörkt eller "tältigt" på sig. Okej där rök stora delar av kläderna i min garderob :0( Men jag får väl fundera lite till. Kan ju knappas åka näck.

    Jag gilla de beiga kläderna, men kanske någon sjal med lite mer färg. Du fin i vilket som.
    Kramizz Jessie

    SvaraRadera