torsdag 10 december 2009

Bara en alldeles vanlig dag

Idag var det tänkt att jag skulle ge min Anna frukost på sängen för det är hennes namnsdag, men försov mig förståss. Så jag skyndar mig, dukar fint och gör frukost vid matbordet istället. Jag kokar gröt och ställer fram äppelmos och mjölk. Glad som en lärka sätter Anna in.... -Mamma kan du lukta på det här? Fy så illa det kan gå. Mjölken var sur och äppelmosen jäst. Hur mycket otur kan man ha. Datumet hade inte gått ut på mjölken och äppelmoset kom från frysen. det fick bli pepparkakor och saft till frukost, och ett extra äpple med till skolan.
Arbeter som vanligt och hem vid 22. Satt länge och lekte vid datorn och såg lite på tv:n innan jag sent om sider kom på att jag måste fixa Niklas stjärngosseskjorta. Jag ska lägga mig nu och kommer somna ovaggad, klockan är 3 på natten.

1 kommentar: