onsdag 19 augusti 2009

Jag är inte hungrig

Jag borde ätit något när jag kom hem från kalaset hos min svägerska, men jag är inte hungrig. Klockan har nästan hunnit bli tio på kvällen och jag är fortfarande inte hungrig. jag har bara ätit frukost och lunch idag och druckit vatten. Konstigt, ena dagen är jag hungrig från det att jag vaknar till det att jag går och lägger mig och idag kan jag lika gärna vara utan.

Det här var kläderna jag har burit idag. Tröjan är en favorit som jag fått av svägerskan jag grattulerade. Hon är så bra att ha med sig när man köper kläder, hon har känsla för vad jag passar i och hittar alltid något till mig, även när det är till henne vid letar kläder.

2 kommentarer:

  1. du e super duktig..bara kämpa på ..även om det är jobbigt så är du en vinnare...heja heja kramar från Fia

    SvaraRadera
  2. Jättefin Kerstin! Och det är klart vi ska vända det, tillsammans ska vi lyckas :)
    Kram Nickie

    SvaraRadera